השר אליהו: "מיארה פוליטיקאית; אסור להגיע לפשרה"

    מהדורת הבוקר No Comments on השר אליהו: "מיארה פוליטיקאית; אסור להגיע לפשרה"

    שר המורשת עמיחי אליהו בראיון תקיף: "היועמ"שית מיארה עברה את הגבול וצריכה לעבור מתפקידה. היא פוליטיקאית. אם היא רוצה להתמודד לכנסת – שתעשה זאת; אסור להגיע לפשרה בנושא הרפורמה. זה כמו לתת אקמול לחולה שצריך ניתוח"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המורשת, עמיחי אליהו (עוצמה יהודית), תוקף הבוקר בחריפות את המערכת המשפטית והיועצת המשפטית לממשלה, בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון).

    "ועדת שמגר קבעה מבחנים בהם ניתן לפטר יועמ"ש. המבחן האחרון של לעומתיות לממשלה – התמלא. לעניות דעתי היא כבר עברה את הגבול. בהחלט צריך להעביר אותה מתפקידה", אמר אליהו בראיון. "היא הפכה לדמות פוליטית. אם היא רוצה להתמודד לכנסת – שתעשה זאת. היא לא מקצועית גם עפ"י דעת משפטנים רבים. אין סיבה להשאיר אותה בתפקידה".

    על סערת הדחת מפקד מחוז תל אביב: "המפכ"ל עצמו טען שאשד לא מקצועי. אנחנו רואים את התמונות – הוא מוביל מציאות של איפה ואיפה ונראה כאילו הוא הצטרף להפגנות בעצמו. השר צריך להתוות מדיניות, לא הממ"ז. אבל השדר שעובר לציבור מהמשטרה זה שיש הבדל בין ציבור לציבור".

    הוא הצהיר, כי הם "הולכים לבנות את כל המערכת המשפטית בצורה שתאפשר לנו לפעול. כיום המערכת עובדת בצורה לא דמוקרטית". אליהו שב והדגיש: "מיארה פוליטיקאית, לא יועמ"שית ולכן היא צריכה לעבור מתפקידה".

    עוד טען השר אליהו, כי "אסור להגיע לפשרה" בנושא הרפורמה המשפטית. לדבריו "זה כמו שיש חולה שצריך ניתוח מציל חיים וניתן לו אקמול בגלל שאנשים מפגינים בחוץ. הדמוקרטיה שלנו שבויה בידי קומץ אנרכיסטים מצביעי מרצ. אנחנו לא מסוגלים לממש את המדיניות שלנו. היועמ"שים אומרים לנו תמשיכו לשלם ביטוח לאומי למחבלים ועוצרים לנו הריסת בתים ואז מתפלאים שיש עוד מחבלים. השתלטה על המדינה קבוצה שעוינת את הימין".

    ביחס לעמדת ראש הממשלה בנושא הרפורמה, אמר: "מי כמו נתניהו יודע שזו מערכת מושחתת שהכניסה רוגלות לטלפונים של אנשים והדיחה עדים, אנחנו חייבים לעצור את המערכת הזו אם אכפת לנו מהמדינה".



    0 תגובות